Współczesny rynek kosmetyków rozwija się w dynamicznym tempie. Wśród dużej ilości produktów sprzedawanych zarówno w tradycyjny jak i elektroniczny sposób zawsze znajdzie się miejsce na nowe, świeże oraz innowacyjne wyroby oferowane pod zupełnie nową, oryginalną marką.
Nasza firma umożliwia Państwu stworzenie własnej marki perfum (prywatna marka – ang. private label). Współpracujemy z klientami na każdym etapie procesu produkcyjnego. Pomagamy wskazać aktualne trendy panujące na rynku kosmetycznym, wybrać odpowiedni zapach, zaprojektować ogólny kształt, wygląd i opakowanie produktu, a także dobrać odpowiednie dodatki. Zajmujemy się kompleksową realizacją projektów wybranych przez klienta – dostarczamy gotowy produkt do sprzedaży.
Poniżej prezentujemy infografikę ukazującą poszczególne elementy składowe produktu:
1. Perfumy (zapach, stężenie, kolor) – w naszej ofercie posiadamy nieograniczony wybór zapachów. Współpracujemy z francuskim producentem kompozycji zapachowych, który produkuje kompozycje dla wielu znanych marek. Oprócz wybrania odpowiedniego zapachu, mogą Państwo zadecydować jakie stężenie i jaki kolor mają mieć perfumy.
2. Butelka – współpracujemy z dwoma dużymi hutami szkła, które w swojej ofercie posiadają ogromny wybór butelek przeznaczonych do wyrobów kosmetycznych. W tej kwestii mogą Państwo zdecydować zarówno o kształcie jak i pojemności butelki (najczęstsze pojemności to 50ml i 55ml). Oczywiście butelka musi być dopasowana do pozostałych części produktu – kartonika, pierścienia, nasadki i atomizera. W ofercie dostępne są również tzw. „perfumetki” – podłużne, małe buteleczki o pojemności 20ml i 33ml, a także większe butelki przeznaczone do dyfuzorów zapachowych oraz odświeżaczy powietrza.
3. Nadruk – istnieje możliwość umieszczenia nadruku (wykonanie techniką tampodruku) w odpowiednim miejscu na butelce z perfumami. Taki nadruk może przedstawiać np. logo Państwa firmy, nazwę perfum, nazwę kolekcji, pojemność perfum czy inne informacje. Dysponujemy odpowiednią technologią pozwalającą na dopasowanie odpowiedniej wielkości i koloru nadruku.
4. Naklejka – większość producentów decyduje się na umieszczenie małej naklejki na dnie butelki, która może zawierać różnorodne informacje takie jak – nazwę perfum, nazwę kolekcji, pojemność perfum, skład perfum, nazwę i adres producenta czy inne wybrane fakty. Oczywiście naklejka musi być odpowiednio dopasowana do butelki.
5. Atomizer – w przypadku atomizera mogą Państwo wybrać jego odpowiedni kolor, odcień, a nawet matowość. Atomizer musi być odpowiednio dopasowany do butelki, pierścienia i nasadki. W przypadku większości dostępnych na rynku produktów, kolor atomizera jest taki sam jak kolor pierścienia.
6. Pierścień – to ozdoba, która zakładana jest na atomizer aby odpowiednio ukryć zacisk łączący atomizer z butelką oraz uatrakcyjnić wygląd produktu. Z reguły kolor pierścienia jest taki sam jak atomizera. Pierścień musi być odpowiednio dopasowany do nasadki w taki sposób, żeby sprawnie się połączyły stanowiąc wspólny komplet.
7. Nasadka – jeden z najważniejszych elementów wyglądu całego produktu. Za pomocą nasadki klient „otwiera i zamyka” produkt więc ważne jest, aby nasadka była odpowiednio dopasowana do pozostałych części produktu – pierścienia, butelki, kartonika. Współpracujemy z wieloma firmami dostarczającymi różnorodne opakowania i ozdoby kosmetyczne więc mają Państwo ogromny wybór co do koloru, kształtu, dodatkowych ozdób (np. metalizacja) nasadki wraz z pierścieniem.
8. Kartonik – zewnętrzne opakowanie produktu, w którym umieszczona jest butelka z perfumami. W kartoniku zazwyczaj występuje kartonowa wkładka umożliwiająca stabilizację butelki z perfumami podczas transportu. Dla większości klientów, to właśnie opakowanie jest kluczowym elementem produktu, stanowiącym o zakupie. Nasza firma współpracuje z dużą drukarnią, która zajmuje się kompleksową produkcją opakowań do wyrobów kosmetycznych. Jesteśmy w stanie zaoferować Państwu pełną swobodę co do wyboru opakowania – mogą Państwo wybrać kształt i kolor kartonika, a także umieścić na nim swoje logo, grafikę, opisy czy inne informacje. Wstępne projekty opakowań wykonujemy sami, a całość zatwierdzana jest przez grafika pracującego w drukarni. Oczywiście kartonik (opakowanie produktu) musi być odpowiednio dopasowane do butelki z perfumami.
9. Foliowanie – większość dostępnych na rynku produktów kosmetycznych posiada oryginalnie zafoliowane opakowanie. Dysponujemy dwoma maszynami foliującymi, które umożliwiają zafoliowanie opakowania z perfumami bez jakiegokolwiek uszkodzenia produktu. Po wykonaniu tej czynności, produkt jest już całkowicie gotowy do sprzedaży. Ponadto współpracujemy z firmą, która dostarcza opakowania zbiorcze do różnorodnych produktów – m.in. kosmetyków i jesteśmy w stanie zapewnić odpowiednie i bezpieczne zapakowanie zbiorczej ilości perfum gotowe do zarówno lokalnego jak i międzynarodowego transportu.
Jeżeli posiadają Państwo jakieś projekty, pomysły bądź po prostu chcą Państwo stworzyć zupełnie nowy i własny produkt – prosimy o kontakt. Jesteśmy otwarci na współpracę z nowymi klientami i z pewnością pomożemy w stworzeniu nowego, innowacyjnego produktu pod Państwa marką. Wspólnie z naszymi klientami zrealizowaliśmy liczne projekty własnej marki perfum, dyfuzorów zapachowych, odświeżaczy powietrza i innych wyrobów kosmetycznych. Z pewnością pomożemy w zaplanowaniu, realizacji i produkcji Państwa projektu.